manichiura gelamour oja semipermanenta

Doar de bine despre Casa de Manichiură și GELAMOUR

Aseară am fost la Casa de Manichiură pentru a testa noile oje semipermanente de la GELAMOUR. Le-am descoperit acum ceva timp pe net, când căutam o ojă care sa dureze cât mai mult și am fost surprinsă să aflu că sunt distribuite și la noi în țară, în exclusivitate de către Casa de Manichiură.

GELAMOUR - oje semipermanente
GELAMOUR – oje semipermanente

Sunt un om pretențios, care este mereu ocupat și pe fugă. Pentru că nu am timp de nimic, unghiile mele arată mai tot timpul oribil, cu o manichiură făcută stângaci și pe fugă. Și pentru că nu sunt persoana care să se „scalde” în bani, atunci când merg la salon pentru manichiură, mă aștept ca aceasta să își merite până la ultimul bănuț.

Casa de Manichiură este noul meu loc favorit 

Mi-a plăcut foarte mult întreaga experiență de care am avut parte la Casa de Manichiură. Locul este foarte curat (un lucru deosebit de important pentru mine), este intim și într-o zona liniștită. Roxana, fata care mi-a facut unghiile este un înger! O oră a stat să le facă și, la sfârșit, după toate operațiunile migăloase, foarte atent și precis efectuate, mi-a mai și făcut masaj la mâini, lucru care m-a cucerit iremediabil.

adriana sandru casa de manichiura gelamour
Casa de Manichiura – manichiura cu oja semipermanenta GELAMOUR

Am întrebat-o cum își atrage noi clienți și mi-a zis că are suficiente cliente, Casa de Manichiură este un salon cu circuit închis și că eu am fost norocoasă că am prins un loc la ea. Adevărul este că aștept cam de o lună să se facă loc pentru programarea mea, dar a meritat fiecare clipă de așteptare. Cu toate astea, am reușit să o conving să îmi dea câteva cărți de vizită pentru a le da prietenelor mele. Trebuie să o împart cu ele pe Roxana cea minunată. 

(Dacă vreți și voi, cereți și vi se va da. O sa fac poză la cartea de vizită și o să o pun aici, în speranța că nu o să se supere Roxana pe mine pentru că o aglomerez! :D)

GELAMOUR promite să fie cea mai rezistentă ojă semipermanentă de pe piața românească

Potrivit datelor furnizate pe site-ul producătorului, GELAMOUR este o ojă semipermanentă profesională, care este disponibilă în 85 de nuanțe diferite și care are un succes deosebit în magazine. Producătorul promite că oja va rezista între 2 si 6 săptămâni și că datorită raportului calitate-preț, este cel mai profitabil produs din saloanele din întreaga lume.

produse manichiura gelamour
Produse pentru manichiură – GELAMOUR

Pentru că este prima dată când o folosesc, sunt chiar foarte curioasă să vad cât rezistă, mai ales pentru că nu îmi menajez deloc mâinile, ci spăl vase și mai fac ce mai e de făcut prin casă. Îmi plac atât de mult unghiile mele și culoarea pe care am ales-o (#046 Ceramic Kiss) încât le-as face poze non-stop.

manichiura gelamour oja semipermanenta
Așa arată unghiile mele în acest moment. Le ador!

manichiura gelamour oja roz semipermanenta

Mai jos aveți poze și cu manichiura Roxanei, cu care glumeam aseară zicând că probabil o manichiuristă a inventat tipul asta de ojă, ca să poată să aibă și ea ojă pe unghii, care să reziste și să nu se șteargă atunci când șterge unghiile clientelor cu acetonă (când vor manichiură cu ojă clasică). Oja Gelamour se îndepărtează cu o soluție specială, acetona neavând niciun efect asupra ei.

manichiura gelamour oja semipermanenta

manichiura gelamour oja semipermanenta

Revin cu un al doilea articol atunci când oja va pica, să vă spun exact câte săptâmăni durează și să vă ofer mai multe detalii cu privire la distribuirea ei în România, prețuri și alte asemenea informații.

Vă place culoarea aleasă de mine? Ce culoare ați fi ales? 🙂

Un gând despre “Doar de bine despre Casa de Manichiură și GELAMOUR

  1. Vaaaaaai cat de misto e. Deci vreau si eu acolo. Mie oja imi sta maaaxim 3 zile pe unghii. Asta cand nu spal vase sau ceva…

Lasă un răspuns

