indian-wells-2015-simona-halep-21

Aseara, Simona Halep m-a invatat cea mai importanta lectie de viata!

Sambata, 22 martie, nu am fost om! Am fost un corp, cu bateria pe zero, gata sa renunte la tot ce a constuit pana in momentul respectiv. Dupa meciul de aseara de la Indian Wells si dupa prestatia Simonei, am invatat poate cea mai importanta lectie din viata mea: Atunci cand stii ce vrei, nu exista posibilitatea de a renunta!a de la picior si oboseala) sau de psihicul ei.

Citește restul –-> AICI

18 gânduri despre “Aseara, Simona Halep m-a invatat cea mai importanta lectie de viata!

  1. Exact la fel m-am simțit și eu după meciul de aseară! Mi-a dat o putere de nedescris.
    Tu să rămâi aceeași persoana sincera si lasă gurile rele sa spună ce vor! Multă baftă in continuare! Te pup.

  2. știu că puterea exemplului este bună și îmi place și urmăresc activitatea simonei, dar ea oferă un exemplu doar pentru ea, nu pentru noi. o să fiu acum ca toți ceilalți și o să te felicit pentru curaj. in fine, scuze de comm

    • Eu cred ca avem nevoie de exemple in viata noastra si ea poate fi un exemplu bun, tocmai pentru motivele oferite in articol. Pe mine, oamenii ca ea ma motiveaza. Imi place sa stiu oameni de la care sa am ceva de invatat si cred ca de la ea avem multe de invatat.

      Eu iti multumesc pentru ca ai citit articolul si pentru comentariu. Nu ai de ce sa te scuzi! 😀

      • la mine pe blog este un articol numit : multumesc pe 800 de lei si bonus zambet la purtator. ce sanse crezi ca mai au oamenii aia sa se mai foloseasca de puterea exemplului cand viata lor e asa? pentru ei, chiar e greu sa crezi ca mai poate fi schimbat ceva. si ei sunt egali cu noi toti si sunt egali si cu halep. din nou, repet, urmaresc demult activitatea ei si ma incanta.

      • Simona, ca noi toti, e om. Este adevarat ca mai conteaza si contextul in care cresti si te dezvolti, dar conteaza foarte mult si ce decizi sa faci cu viata ta. Desi pare ca sa lucrezi pe 800 de lei e un lucru pe care nu il poti decide, cred cu tarie ca daca te nemultumeste viata pe care o ai, sta in puterea ta sa schimbi lucrurile. Ti se par putin 800 de lei? Atunci gaseste o solutie, apuca-te sa inveti niste lucruri si aspira la mai mult.

      • iti inteleg mentalitatea un pic de sus dar justificată total. am urmărit și ceva din emisiunea de la john, asa că-mi doream. uite eu sunt ars de viata și firele de păr sunt cam spre alb, desi am 25, n am putut să găsesc soluția, crezi că se poate învăța ceva?!

      • N-am inteles ce ai vrut sa zici cu asta: „mentalitatea un pic de sus”. Daca ai inteles ca iti vorbesc de sus, ai inteles gresit. Tot ce am vrut sa zic este ca daca ceva te nemultumeste in viata ta, trebuie sa iei atitudine si sa incerci sa cauti o solutie, sa schimbi lucrurile. Poate sunt eu idealista. Dar eu asa gandesc. Sunt ambitioasa si tot timpul o sa vreau mai mult de la mine. Sper sa reusesc si sper sa reusesti si tu! 😀

      • nu vreau să par victima. sunt rezultat doar al propriilor greșeli. mentalitatea cum că e simplu sau normal să reușești atunci când iți dorești. cred cu tărie că vei reuși din ce văd . știu asta. noapte bună

  3. Eu as spune putin altfel si anume: „Atunci când faci ceea ce te pasioneaza dai tot ce poti”. La fel si când stii ca ai dreptate iti sustii ideea cu toata energia.

    In ceea ce priveste „Mihaela esti penibila” cred ca ai un mod de a pune problema care pleaca de la o idee putin eronata. Nu PRINCIPIUL celor spuse de Raduleasca este gresit (pâna la urma in gimnastica kg in plus sunt o problema importanta) ci FORMA in care au fost livrate. Una este sa spui intr-o maniera civilizata un adevar incomod, alta este sa dai cu parul. Si DA M.R. a fost penibila dând cu parul, asta dovedeste ca dedesubt, in esenta M.R. este doar o mahalagioaica cu ceva spoiala de educatie. Ceva mai multa spoiala decât alte mahalagioaice.

    Nici ca Andra care a cazut in extrema cealalta. Vad ca pentru multi români a fi asertiv dar civilizat (nici moale nici ghiolban) este o sarcina extrem de dificila.

    Simona Halep? Jos palaria. Este adevarat ca are de invatat, are de muncit sa se perfectioneze, diverse lovituri, serviciul, si pe motivatie psihica probabil are de lucru, dar cu toate asta JOS PALARIA, are niste baze solide, este tânara are timp sa invete si are si ambitie.

    • Liviu, nu stiu de ce ai ramas cu impresia ca pe mine m-a deranjat doar ce i-a zis. Eu am subliniat cu diverse ocazii ca problema principala a fost modul in care i-a zis si contextul.

      In rest, foarte bine ai zis! 😀

  4. Hmm, eşti prea afectată de opinia celor din jurul tău. Trebuie să înveţi să fii mai „miserupistă”. În primul rând, e viaţa ta, nu a lor, iar ei pot să zică ce vor despre tine, de ce ar trebui să-ţi pese? În al doilea rând, cât de implicaţi sunt acei oameni cu privire la persoana ta? Ai avut un spike de trafic a doua zi, după aceea cred că a revenit la normal. Ai avut 600 de comentarii, acum au scăzut probabil la cât aveai înainte. Deci interesul pe care l-ai generat a fost de moment şi prin urmare superficial. Oamenilor ăia nu le pasă de tine, au intrat atunci că a fost ştirea zilei, un alt cancan pentru ei, după care au plecat la ştirea de a doua zi. Nu acorda prea multă atenţie momentelor superficiale, oricât de grandioase ar părea. Mult mai importantă e opinia celor care-ţi sunt alături pe termen lung.

Lasă un răspuns

