mihaela radulescu scandal

Mihaela, când o să te oprești?

Am vrut sa te ignor așa cum te ignoram înainte de prestația ta din prima ediție de la Românii au Talent. Pentru că nu mă inspiri cu nimic, nu aș avea de ce să îmi pierd timpul observându-te. Dar când Facebook-ul îmi este invadat de aberațiile tale, cum aș putea eu oare să mă abțin?

Pentru că nu m-am mai uitat la emisiunea în care prestezi, am aflat din alte părți că iar a dat-o PRO-ul în bară și că din nou ai gafat și tu. Nu am văzut exact despre ce este vorba, deci nu îmi dau cu părerea.

Dacă și Mihaela Rădulescu este blogger, eu nu mai vreau să fiu!

Astăzi am văzut un articol pe Adevarul despre tine și despre ce mai aberezi tu pe blog. Doamne, nu puteai să te opresti la cărți? De ce, Mihaela? De ce ți-ai făcut și blog? Cu ce tupeu o să mă mai numesc eu blogger, când și tu ai aceeași titulatură la tine pe Facebook? Dacă și tu ești blogger, eu nu mai vreau să fiu!

mr blogger
Printscreen Facebook Mihaela Radulescu

Cum să insinuezi că ți-e teamă că al tău copil va deveni gay dacă vede gay pe stradă? :)))))))))))))))))) Păi nu ziceai tu, dragă, că românii nu sunt deschiși la minte și că de aia nu au „gustat” scenele penibile cu tine, de la TV? Prin ce peșteră de Monaco ai stat ascunsă, femeie?

Pe de o parte am înteles ce ai vrut să faci. Ai acționat pe două căi: 1. ai apelat iar la rolul tău de mamă, ca să înduioșezi audiența, așa cum ai făcut și după scandalul iscat de scrisoarea mea. 2. știai că o sumă mare de români sunt împotriva gay-lor și i-ai vrut de partea ta.

Ca să nu stau să te trag eu de urechi, o să mă folosesc de comentariile de pe blogul tău, lăsate tocmai de cititorii tăi:

comentarii mihaela radulescu
Printscreen (realizat la ora 12:24) la comentariile de pe blogul Mihaelei Radulescu
comentarii 2 mihaela radulescu
Printscreen (realizat la ora 12:25) la comentariile de pe blogul Mihaelei Radulescu.

Sunt chiar curioasă cât va dura până vei șterge comentariile alea. Hai să îți zic ceva, că văd că tu în continuare nu pricepi și atunci când o dai în bară, continui să te justifici, ca aici:

Printscreen conturi de Facebook Mihaela Radulescu.
Printscreen conturi de Facebook Mihaela Radulescu.

În momentul în care este nevoie să îți justifici și explici acțiunile și cuvintele, înseamnă că ceva nu faci bine! Dacă mai mulți îți spun că nu e ok ce faci, nu câștigi nimic dacă te încăpățânezi să ai tu mereu dreptate. În afară de faptul că devii din ce în ce mai antipatică multora, eu nu văd ce ai putea câștiga.

Asta cu orice publicitate e bună, nu o cred. Nu în cazul unei persoane ajunse totuși la nivelul tău de expunere. Dă-mi voie să îți zic că degeaba participi la acțiuni caritabile. Pentru mine, un ajutor de la tine ar fi ca o felicitare publică, pe Facebook, din partea domnului Ponta.

Deci, Mihaela, dragă, când o să te oprești?

Adriana Șandru

23 de gânduri despre “Mihaela, când o să te oprești?

  1. Daca prima oara am fost de partea ta, ca de altfel multi altii, aici sunt clar contra. Voi scrie un articol pe blogul meu, aici ma limitez la a mentiona faptul ca tin mai mult decat la orice la libertatea de exprimare pe blog. Indiferent care e opinia cuiva, acesta NU TREBUIE SA SE OPREASCA din a si-o exprima. Si tu ai dreptul sa-ti exprimi punctul de vedere, si-s de acord cu asta si respect asta, insa indemnul cheie din text, MIHAELA, CAND TE OPRESTI, nu este deloc ok. As spune chiar invers. Intamplator, de aceasta data sunt de aceeasi opinie cu Mihaela. Atat spun acum, restul la mine pe blog.

    • Asa cum ti-am explicat deja, eu ii recomand Mihaelei sa se opreasca din a fi penibila, nu din a-si exprima parerea. Ti-am explicat pe privat tot ce am avut de zis si de ce mi se pare ca esti pe langa subiect cu acest comentariu. Mi-e lene sa o mai fac si aici.

  2. Acolo unde spune ea „Sa recapitulam…bla bla ” Pai cum pot eu sa ma port o conversatie cu cineva care pe langa faptul ca are pretentia ca eu sa fiu politicoasa,ea sa aiba dreptul sa isi exprime parerile intr-un mod exagerat? Nu pot intelege,deci chiar nu pot,sa-mi explice cineva sa nu mor proasta,de ce mai vorbeste ea despre respect daca ea la randul ei nu ii respecta pe cei din jur?! Femeia asta e ca o buba rea si urata! Are un mod de exprimare,de iti vine sa plangi. Si ce figuri are,a uitat ca ea a plecat din parcare,cu taxiul,si am observat pe paginile ei ca atat incearca ea sa ne bage pe gat cate acte caritabile a facut si face si asa mai departe. Pai si asta nu iti da dreptul femeie nebuna,sa faci ce vrei tu cu anumite persoane pe care nici macar nu le-ai vazut odata in viata ta,daramite sa fi vorbit cu ele!

  3. […] Am vrut sa te ignor așa cum te ignoram înainte de prestația ta din prima ediție de la Românii au Talent. Pentru că nu mă inspiri cu nimic, nu aș avea de ce să îmi pierd timpul observându-te. Dar când Facebook-ul îmi este invadat de aberațiile tale, cum aș putea eu oare să mă abțin?”, scrie Adriana Șandru, pe blogul ei. […]

  4. De ce crezi că „adevărul” tău e mai bun decât „adevărul” ei? Am citit şi eu articolul ei de pe blog şi mi se pare cu cap şi coadă, dacă-l citeşti cu atenţie, fără patimă. Şi la urma urmei, crezi că ea ar trebui să nu mai aibă păreri deacum încolo?

    PS Te asigur că nu mă număr printre fanii ei, chiar din contră.

  5. Sincer, nu o înțeleg. În România, minoritățile sexuale sunt legate cu lanțuri kilometrice și de grosimi incomensurabile încât acestea fi echivalentul unei pene într-un grajd plin de balegă. Existent, dar imposibil de văzut. Persoanele LGBT nu se pot exprima din cauza opresiunilor pe care societatea le exercită și nici nu înțeleg cum a tras ea concluzia că și membri comunității din care fac și eu parte s-ar arăta flamboianți și ușor de recunoscut. Noi nu suntem nici efemeiați, nici machiați și cu siguranță nu ne îmbrăcăm ca dânsa, excentric și nepotrivit condiției și statusului său de femeie matură.

  6. Draga Adriana, te rog f f mult sa faci cum fac eu: incearca sa o ignori pe aceasta persoana!!! Este adevarat ca pt mine este usor -din acest punct de vedere- pt ca nu sunt in tara…Ea este exponentul, reprezentantul de seama al snobismului, elitismului, vedetismului si a altor „isme” negative pt care ma uit cu durere in inima la spectacolul din tara! Of…iubesc modestia oamenilor de televiziune de aici din Danemarca! Nici nu suporta comparatie. Ma doare ca inca exista personaje de genul Mihaelei Radulescu. Dar, repet, ea este doar exponentul unei categorii de care, ca sa ma exprim intr-o romana prezidentiala, mi-e scarba!

  7. Eu personal sunt un traditionalist si desigur sunt de acord cu mesajul dansei chiar daca nu sunt un fan de-al ei.
    Puteti sa ma numiti homofob (chiar nu ma deranjeaza) dar cand va luati de familie ,de traditii si de biserica ( stiu, multi o sa-mi spuneti ca e plina de fel de fel de ”indivizi” ,hoti si profitori dar mai sunt oameni speciali iar pe aceea ii apar cu arma in mana) , atunci puteti sa plecati cu valorile voastre occidentale in Vest.
    Idiotului care spune ca te nasti cu acest ” sentiment” de iubire pentru o persoana de acelasi sex ii sugerez un transplant de creier ,ca poate si-ar da seama ca mare parte din scolile din Vest promoveaza propaganda dezaxatilor numiti si LGBT.

  8. Nu știu de ce, după ce am citit postarea ta, în gândul meu a apărut foarte clar un cuvânt -LAPIDAREA.
    Am citit și articolul ei și aș avea să-i fac ceva reproșuri. A făcut niște „greșeli” pe care n-ar fi trebuit să le facă având în vedere experiența ei.Totodată aș putea să gândesc că, circul acesta e o înțelegere între voi.
    S-ar putea vorbi mult despre ce ar putea să fie, în realitate, „schimbul” acesta de „replici” dintre voi dar nu acesta e cel mai important lucru.
    După cum se vede din postările tale ești unul dintre acei tineri educați și inteligenți. Problema ta însă e legată de morală. Ai sesizat foarte bine înclinația societății actuale (mult mai accentuată în prezent) către „lapidare” și te pricepi foarte bine să stârnești.
    Nu știu ce-ți spun ție versurile:
    „ Au făcut copiii noștri dinți
    Mușcă din bunici și din părinți”
    Să ne înțelegem bine – nu mă deranjază câtuși de puțin că „muști” din Mihaela. Mă deranjază LA CE FACI TU APEL atunci când faci ce faci. Bineînțeles că nu puteai să ieși în evidență dând cu pietre într-o necunoscută. Că ai făcut asta la înțelegere cu ea sau nu, nu mai are nicio importanță.
    Îmi e groază că vor apărea jurnaliști ca tine. Aș prefera unii ceva mai puțin talentați dar cu niște norme de morală.

  9. Imi doresc ca Mihaela Radulescu sa fie amendata. Mi-ar placea sa fie si huiduita. Ar fi ideal daca ar fi concediata din emisiunea la care e jurat. Dar nu se va intampla.. pentru ca Radulescu e o proasta intr-o tara religioasa si needucata si pare ca isi trage puterea din intocmai aceste atribute. Nu cred ca isi poate imagina ce e in sufletul unui gay care e nevoit sa ascunda, zilnic, mare parte din cine este. Nu cred ca isi poate imagina cum este sa traieste cu spaima, cu rusinea, cu teama inradacinata in tine ca vei fi aratat cu degetul, ponegrit, batjocorit. Nu pot nici eu sa imi imaginez, dar incerc. Incerc pentru ca lumea asta nenorocita ar trebui sa fie suportabila pentru toti, nu doar pentru unii care s-au nascut cu obrazul de nepatruns si cu o profunda convingere ca ei stiu mai bine. Esti o penibila e putin spus, M. R. Esti o mostra de incultura, de parvenitism, de material pentru Caragiale. Esti de o needucatie rar intalnita la oameni care traiesc peste hotare. Ne faci de rusine pe toti. Mai mult decat rromii. Stii de ce? Pentru ca arati tuturor ca nici macar romanii care ‘s-au ajuns’ nu sunt demni de titulatura de om uneori. Dar bine ca ai tupeul sa te numesti mama perfecta, femeie pioasa samd. Sper, sper sa fi pierdut foarte mult following in urma acestei crase nesimtiri si sa te duci acolo unde iti e locul adica nicaieri, sa uite toata media ca ai existat vreodata, tu si cartile tale care nu fac doi bani. Da, le-am citit. Vreau banii inapoi.

    • Daca vezi ceva gresit in comportamentul cuiva e foarte bine sa atragi atentia. Conteaza mult si cum o faci. Postarea ta imi aduce aminte de o replica din teatrul TV „Un cuib de viespi”. Era cam asa:
      – Ca io’ nu blestem …da’ sa dea Dumnezeu sa ……… o arza focul!
      Si, ca tot e saptamana mare, Hristos vorbea despre umilinta. Nu despre aceea impusa, cu care nu sunt in niciun fel de acord, despre aceea autoimpusa. Daca ai vrea sa incerci si tu cred ca ar fi ceva benefic pentru tine.

  10. Nu sunt aparatorul celei pe care o pomenesti, dar remarc ceva in postarea ta. Spui ca, citez, „În momentul în care este nevoie să îți justifici și explici acțiunile și cuvintele, înseamnă că ceva nu faci bine!”. Si vad apoi pe pagina ta de Facebook faptul ca te justifici in privinta faptului ca ai scris despre Mihaela Radulescu. Iar citez: „Ca să nu zică cineva că duc lipsă de trafic pe blog și că de aia am scris despre M.R. din nou, am să las asta aici.” Acum te intreb: Cum e pana la urma cu justificatul?

  11. Atunci cand a zis de „dreptul la exprimare”, e ok, il are, dar drepturile le avem atata timp cat nu le incalcam pe ale altora. Nu e ok sa spuna ce a spus, mai ales de „dezgustul” ei fata de persoanele gay, avand in vedere ca are si o poza pe facebook in care se saruta cu o „doamna”. Sau pardon, asa ceva i se pare „dezgustator” doar cand sunt doi barbati implicati (alt lucru care denota ipocrizia ei). Este o femeie ignoranta, care primeste atentie degeaba.

Lasă un răspuns

