Hai cu mine în #vizitainHD! – Ziua I

M-am gândit foarte mult la cum aș putea să scriu despre #vizitainHD astfel încât să te fac să te simți de parcă ai fost alături de mine în această călătorie. Așa mi-a venit ideea să scriu cam un articol despre fiecare loc pe care l-am vizitat. Unele articole (ca și unele locuri vizitate) nu ți se vor părea wow, altele, însă te vor impresiona, sper eu, la fel de mult cum m-au impresionat pe mine.

Asta e toată gașca din #vizitainHD 2015. Oameni frumoși, veniți din toate colțurile țării.
Asta e toată gașca din #vizitainHD 2015. Oameni frumoși, veniți din toate colțurile țării.

Modul ăsta de a scrie despre acest infotrip grozav, organizat impecabil de echipa formată din Denisa, Sebastian și Călin, mă ajută și pe mine să îmi aduc aminte peste ani de experiența asta grozavă, citind seria de articole ce urmează.

Ziua I – drumul până în Deva

Ne-am întâlnit în fața stadionului Dinamo. Cinci oameni care se mai văzuseră doar de câteva ori înainte aveau să urce în mașina din care va coborî pentru ultima dată, 4 zile mai târziu, o gașcă de oameni care au râs, au vorbit despre toate și s-au conectat incredibil de bine: eu, Vlad, Alex, Cristi și Irina.


Prima oprire a fost în Valea Oltului.
Ploua, era ceață, dar zona arăta oricum superb. Singurul meu regret în legătură cu acest drum este că nu am reușit să ajungem și în Sibiu. Mi-am dorit mult. Poate data viitoare. În rest, drumul până acolo a fost de vis și chiar am vorbit serios când am zis pe Twitter asta:

Ziua I – sosirea în Deva

Ajunși în Deva, ne-am cazat la Hotel Sarmis (același hotel unde s-a cazat și Delia și unde a făcut ceva gălăgie. :))) ). Și cam asta vedeam eu dimineața, când reușeam să mă strecor din restaurantul hotelului, de la micul dejun, și să îmi beau cafea doar eu cu mine, în balconul camerei mele.

Ne-am plimbat puțin prin Deva în prima zi, prea puțin ca să reușesc să fotografiez toate clădirile minunate și numai bune pentru contul meu de Instagram. Pentru că am fost gașcă mare și pentru că eram cu toții obosiți de pe drum, ne-am strâns la Jos pălăria – cafenea dependentă de cultură, un loc care m-a impresionat prin decor, servire, o cafea super bună și niște prăjituri delicioase.

Jos pălăria - cafenea dependentă de cultură.
(C) Alex Damian

Am încercat să ne cunoaștem, sau măcar să încercăm să vedem în ce grup am nimerit. A fost imposibil, nu doar în seara aia, ci pe întreaga durată a șederii noastre acolo. Eram prea mulți. Habar nu am cum s-a întâmplat, dar, fără să încercăm prea tare, s-au legat prietenii și am reușit, cumva, să ne bucurăm unii de ceilalți, chiar și așa.

Fotografia asta mă descrie perfect. Uneori mă simt singură chiar dacă sunt într-o mulțime de oameni, mai ales când nu cunosc pe mulți dintre ei. Plus că stau prea mult pe Facebook. :)
Fotografia asta mă descrie perfect. Uneori mă simt singură chiar dacă sunt într-o mulțime de oameni, mai ales când nu îi cunosc pe mulți dintre ei. Plus că stau prea mult pe Facebook. 🙂  (C) Sebastian Bârgău

În seara aia am văzut și mândria Devei, fântâna cu lumini și muzică, din centrul orașului, care a costat habar nu am câte milioane, dar știu sigur că puțin cam multe. Dar cred că se merită investiția. E foarte frumoasă! Și e numai bună pentru poze de Instagram, evident!  
https://instagram.com/p/2HDz9vlz8n/?taken-by=adriana.sandru

Water Bender #vizitainhd #vscocam #sillouette #deva #romania

A post shared by Instagram | Alex Damian (@psihotrop) on


Am încheiat prima zi cu cina la restaurantul hotelului Sarmis
și cu un bine meritat somn de câteva ore. Habar nu aveam eu în momentele acelea ce mă aștepta în zilele care urmau. O să vezi și tu despre ce vorbesc, în articolele următoare. Încerc să postez un articol pe zi (măcar), deși îmi va fi destul de greu. Sunt în sesiune, pozele se cer a fi editate, capul se cere a fi limpede și relaxat, pentru că vreau să redau cât mai fidel aventura mea în Hunedoara, dar promit să încerc.

________________________________________________________________

Vizită în HD” 2015 este un eveniment organizat de Denisa şi Sebastian Bârgău şi Călin BoboraProiectul este sponsorizat de Fermele AdoGourmetgiftAquaSaraHotel Sarmis DevaAeroclubul Deva şi este susţinut de Primăria Oraşului Simeria şi Primăria Oraşului Deva.

Bloggeri participanțiGigi ŢepuşAlex Damian şi Vaca VerdeRoxana, Petra şi Alex FarcaDaniel MitreTudor PopaDiana RibanaCristian FloreaBrigitta SaszetVlad IlaşDiana şi Dani SlavSimona NiculescuRadu NiculescuSimona MoonAdriana LazărMihai BrândaRaul Nicolae Malea, Călin Male şi Irina Manole.

6 gânduri despre “Hai cu mine în #vizitainHD! – Ziua I

Lasă un răspuns

