adriana sandru valea oltului

Paranoia unei tipe de pe Facebook! :))))

Tipa de pe Facebook sunt eu și am fost paranoica atunci când cineva mi-a cerut numărul de telefon. Cine și de ce, aflați mai jos. :))))

Aseară, pentru că nu aveam somn, am pus pe Facebook aceasta poză, cu descrierea „Rămâi cu mine dacă decid să rămân?”.

adriana sandru valea oltului
„Rămâi cu mine dacă decid să rămân?”

Fotografia este făcută de colega Irina, pe Valea Oltului, la finalul aventurii numită #vizitainHDFraza din descriere este ultima frază pe care i-am zis-o iubitului meu după o discuție avută aseară. Mi s-a părut că sună într-un mare fel și am decis să o folosesc ca descriere.

Amicilor mei virtuali de pe Facebook li s-au părut nu știu cum fotografia și descrierea și au început fie să lase comentarii la poză cu „Da”, fie să îmi trimită mesaje cu același cuvânt. :)))) După ce m-am amuzat copios, am șters poza pentru că mi-am dat seamă că s-ar putea să transmită un mesaj greșit.

Nu înțelegeam de ce un tip random îmi cere numărul

După întâmplarea asta, astăzi am primit un mesaj pe Facebook care zicea așa: „Buna Adriana, ma poti ajuta cu un nr de telefon? mersi”. Pentru că nu înțelegeam, l-am întrebat al cui e numărul pe care îl vrea. Tipul mi-a zis că al meu, moment în care am devenit paranoică și am râs. I-am zis că dacă vrea să vorbească cu mine are Facebook sau îi pot da mailul meu.

Nu înțelegeam de ce un tip random îmi cere numărul și se așteaptă să îl și dau. După încă vreo câteva fraze, am realizat cine era (un tip cu care încep o colaborare pe parte de fotografie și cu care vorbisem doar prin mailuri) și de ce voia numărul meu (să mă ajute să găsesc sala conferinței la care merg mâine să fac fotografii). :))))

EU: daca doresti sa imi zici ceva ai Facebook sau iti pot da adresa mea de mail
EL: ok, merge mai greu, dar inteleg. voiam sa-ti spun unde sala pt conferinta de maine
EU: aaa. scuze! :))))) nu stiam cu cine vorbesc!
ma gandeam ca esti doar un tip care vrea nr. meu de telefon :)))

E clar! Fie trebuie să mă calmez eu, fie trebuie să își schimbe oamenii modul de abordare, fie amândouă! 

2 gânduri despre “Paranoia unei tipe de pe Facebook! :))))

Lasă un răspuns

