Hai cu mine în #vizitainHD! – Fermele ADO

După o primă zi relativ molcomă, din #vizitainHDcea de-a doua zi mi s-a părut foarte încărcată. Și îmi plac mult zilele încărcate, alea în care nu apuc să scriu mai deloc pe Facebook. Pe lângă toate locurile faine vizitate în această a doua zi, trebuie neapărat să mă plâng de un lucru: am avut patru mese pe zi! PATRU! Pentru mine, omul care ar face orice să nu mănânce un timp îndelungat, ăsta a fost un chin! :))))

Pentru că sunt o întârziată de fel, cafeaua mi-am băut-o în autocar, între două fotografii cu „selfie stick-ul plimbăreț”. Pentru că eram mulți și nu aveam cum să vorbim cu toții, o idee faină a fost să dăm acest selfie stick, cu tot cu un telefon care fotografia, de unii la alții, prin tot autocarul, din spatele lui și până fix în fața șoferului. Și apoi din nou înapoi :))))) Să îți mai zic cât de tare am putut să râd?

8 7 6 5 4 3 2 ggg8 9Ajunși la Fermele ADO, nu știu dacă s-a întâmplat pentru că eram deja într-o dispoziție bună, sau pentru că într-adevăr a fost o mare chestie, dar peisajul mi-a tăiat respirația. Cred că vreo 10 minute cel puțin, nu am fost în stare să scot telefonul sau camera foto, ca să fac poze. Mă uitam și nu îmi venea să cred că natura poate fi atât de copleșitoare.DSC_0008

DSC_0095

DSC_0031

Fermele Ado -  Tradiții din Ţara Hațegului

DSC_0098

Despre Fermele ADO pot să îți zic doar că oamenii de acolo fac o treabă excelentă. Totul se face după standarde clar stabilite. Două lucruri m-au surprins: porcii cu blană și faptul că vacile de acolo sunt masate și li se pune muzică pentru relaxare. Cum să nu îți dorești să fii o vacă, în momente ca astea? :)))) Profesionalism, standarde ridicate și produse naturale și gustoase (aici am luat a doua masă pe ziua respectivă), despre asta este vorba la Fermele ADO. Te las cu restul fotografiilor făcute aici.

DSC_0097 DSC_0013DSC_0021DSC_0015 DSC_0028DSC_0035DSC_0036 DSC_0107 DSC_0044 DSC_0048 DSC_0054 DSC_0058 DSC_0060 DSC_0063 DSC_0070 DSC_0077

Cam atât pentru astăzi. Următorul articol va fi publicat sâmbătă, pentru că timpul nu îmi permite să îi acord atenția meritată (scris, selecție foto, editare foto). Pentru că urmează să scriu despre al doilea loc din topul locurilor favorite (primul loc si locul trei sunt ocupate de locuri despre care încă nu am scris), din #vizitainHD, vreau să ii dedic toată atenția mea și să iasă ceva frumos, mai ales la capitolul fotografii, care prezintă un loc magnific.

________________________________________________________________

Vizită în HD” 2015 este un eveniment organizat de Denisa şi Sebastian Bârgău şi Călin BoboraProiectul este sponsorizat de Fermele AdoGourmetgiftAquaSaraHotel Sarmis DevaAeroclubul Deva şi este susţinut de Primăria Oraşului Simeria şi Primăria Oraşului Deva.

 

Un gând despre “Hai cu mine în #vizitainHD! – Fermele ADO

Lasă un răspuns

