M-am tuns radical și Facebook m-a ajutat la asta

Așa cum am mai zis, doar dacă o să fie o acțiune impulsivă, voi reuși să mă tund. M-am trezit astăzi cu gândul să stau foarte puțin în online și să lucrez mai mult la licență. Pentru că mi-am dat seama că e vineri și că vreau o schimbare, mi-a trecut prin cap că astăzi ar putea fi ziua în care o să mă tund în sfârșit. Nu am crezut asta până nu au început oamenii de pe Facebook să mă ajute să iau decizia cea mai bună. Vă mulțumesc!

Am început să mă uit pe net la fotografii cu Jessica Alba, pentru că mai multă lume mi-a zis că am avea unele trăsături ale feței similare. Am găsit două fotografii cu ea și cu două tunsori care îmi plăceau mult și am zis că indiferent ce voi alege dintre ele, o să fiu fericită cu alegerea mea. Pentru că mi-e destul de greu să decid când vine vorba de schimbări majore, am apelat la prietenii mei de pe Facebook.

După o oră de la publicarea fotografiei, am încheiat votul și câștigătoare a fost fotografia cu nr. 1. Acum, după ce m-am tuns deja, mă bucur enorm că asta a ieșit câștigătoare. Am intrat în salon (Vegas, Ștefan cel Mare) mai hotărâtă ca niciodată, dar și tremurând de emoție, de teamă și habar nu am de ce altceva. Tipa care urma să mă tundă a rămas șocată când a văzut cât vreau să tund din el și m-a întrebat de vreo 5 ori dacă sunt sigură de decizia mea. Am zis un „Da!” la fel de hotărât cum zic mirii la nuntă (adică puțin gâtuit de emoție, dar ferm).

adriana sandru par lung tuns
Lungimea părului înainte de tuns.

După ce a tăiat o bună bucată din el, fata de acolo m-a întrebat dacă îl vreau acasă! Am zis pas. 😀

par lung taiat

par lung taiat tuns

Pentru că mă tundea lângă geam, toți trecătorii se uitau mirați (îi vedeam în oglindă) când la capul meu, când la ditamai grămada de păr de pe jos. La final cam asta a ieșit. Pare mai lung în poză pentru că era ud, dar vă promit că e aproape la fel de scurt ca în fotografia cu Jessica Alba, varianta 1.

par lung taiat adriana sandru
Lungimea finală a părului, după tuns.

Urmează vopsitul și pentru că va dura ceva, poze finale și cu fața mea o să vă arăt mâine. 🙂 Singura stare și singurul gând pe care le-am avut după ce am ieșit din salon au fost: „În sfârșit!” și „Libertate!”. Trebuia să fac asta mai de mult! 

8 gânduri despre “M-am tuns radical și Facebook m-a ajutat la asta

  1. Cred ca puteai sa tai si mai mult din parul tau, fizionomia fetei te avantajeaza. Parul lung E foarte greu de intretinut, mai ales pe timpul verii, iar la un moment dat realizezi ca nu il poti aranja in prea multe feluri. Sunt curioasa in ce culoare l-ai vopsit,

  2. Sa iti fie de bine!
    Ma tenteaza si pe mine sa ma tund insa cand ma gandeasc ca am asteptat atatia ani sa il am atat de lung imi revin! :))) Abia astept sa vad rezultatul final!

  3. Eu zic ca ai ales tunsoarea potrivita, acum ramane sa vedem si alte poze. Parerea mea este ca din cand in cand parul mai trebuie tuns ca sa se regenereze si sa-si intareasca radacina.

  4. […] veșnic pe wordpress.com. Ideea de a trece pe adrianasandru.ro a fost la fel de impulsivă ca momentul cu tunsoarea. Și acum, după ce am făcut asta, sunt la fel de încântată și de fericită ca […]

Lasă un răspuns

