Cum a fost realizată scena cu mașinile zburătoare din Fast&Furious 7

Am văzut Fast&Furious 7 la avanpremiera care a avut loc săptămâna trecută la T IMAX, am scris despre el și am luat și un interviu audio celui mare mare fan pe care îl cunosc eu. O scenă din film mi s-a părut destul de faină și de dificilă, așa că am fost curioasă să aflu cum a fost realizată. Este vorba despre scena cu mașinile lansate din avion și i-am aflat în sfârșit secretul.

Scena cu masinile in avion - Fast&Furious 7
Scena cu masinile in avion – Fast&Furious 7

Citeste tot articolul AICI.

Un gând despre “Cum a fost realizată scena cu mașinile zburătoare din Fast&Furious 7

  1. Wow!
    Inainte sa citesc articolul si sa vad filmuletul „Behind the Scenes” as fi putut sa jur ca scena e numai CGI.

Lasă un comentariu