(P) Recomandare: platforma educationala e-istet.ro

Cand eram eu in clasele primare, imi amintesc ca nu exista zi in care sa nu lucrez probleme de matematica sau sa fac teste de limbra romana. Am fost de mica o fire ambitioasa si ambitia mea pe atunci era sa invat bine si sa fiu premianta clasei. Si am fost. Cunosc insa copii care fac lucrurile astea obligat-fortat si parinti care sunt disperati pentru ca nu mai stiu cum sa ii convinga sa lucreze in plus, pe langa temele pe care le au de la scoala. Cred ca am gasit solutia!

Stim cu totii cat de pasionati si captivati au devenit copiii de calculatoare. Este aproape imposibil, in ziele noastre, sa iei copilul din fata calculatorului si sa il convingi sa treaca la pix si foaie pentru a rezolva probleme de matematica sau de limba romana. Si ma refer aici in special la cei din clasa I-IV, care inca nu constientizeaza importanta acelor lucruri si vor doar sa se bucure de joaca.

Asociatia Tineri pentru Dezvoltare Durabila in Europa a analizat intens problema si a venit cu o solutie. Ce ar fi daca ar exista o metoda prin care copiii sa lucreze probleme matematice si sa rezolve diverse teste din fata calculatorului? Astfel a luat nastere platforma educationala e-istet.ro, o solutie ideala pentru parinti si o medota distractiva si atractiva pentru copii.

logo

Platforma pune la dispozitie teste de matematica si teste de limba romana pentru elevii claselor I-IV. Testele sunt alcatuite intr-un mod care face ca rezolvarea lor sa devina chiar distractiva.

test mate

In fiecare luna, platforma lanseaza cate 4 noi pachete, cate un pachet pentru fiecare clasa, cu cate 4 teste de limba romana si 4 teste de matematica. Sa parcurgi testele este destul de usor. Incadrandu-te in timpul acordat fiecarui test, trebuie fie sa bifezi raspunsul corect, fie ca completezi spatiile libere. Poti sa pui pauza oricand doresti.

landingPage

In vacanta, toate conturile de copii vor avea acces gratuit la testele online. In plus, pentru a testa platoforma aveti cateva teste in variante DEMO. S-ar putea chiar ca rezolvarea testelor sa devina o placere. Va las, ma apuc si eu de un test ca mi se par interesante chiar si mie. 🙂

Lasă un comentariu