Pro TV, m-ai dezamagit!

Pro TV, erai singurul post TV romanesc care avea emisiuni de tip show, la care ma mai uitam. Jumatate din vina pentru tot ce s-a intamplat vineri, pe 13 martie, iti apartine tie si oamenilor care la montaj au decis sa pastreze scena in care copila de 14 ani a fost atacata in mod public.

Petrec putin timp in fata televizorului, doar trei emisiuni imi placeau, dintre cele difuzate de posturile romanesti, si toate trei sunt difuzate de tine: „Vocea Romaniei”, „MasterChef” si „Romanii au talent”. Au mai ramas doar doua. Vezi ce faci si cu alea, ca sa imi dai un motiv pentru a nu mai deschide niciodata televizorul pe Pro TV.

Am fost foarte mandra de tine cand ai decis sa schimbi juriul de la „MasterChef”, pentru ca m-ai facut sa cred ca in Romania se mai pot face emisiuni televizate, care sa nu mizeze pe circ si scandal ieftin, pentru rating. Vineri seara mi-ai demonstrat cat de tare m-am inselat!

Sper din tot sufletul ca CNA sa iti trimita amenda pe care o meriti! Nu stiu ce faceti voi, dar eu sunt sigura ca NU ma voi mai uita la „Romanii au talent”. S-a dovedit ca principiile pe baza carora este facuta aceasta emisiune, nu coincid cu principiile mele si ca cel mai bun lucru pe care il pot face este sa mai tai de pe lista inca o emisiune difuzata de un post TV romanesc.

16 gânduri despre “Pro TV, m-ai dezamagit!

  1. Rușinos și comunist este faptul că toate materialele cu secvență în care cele două fete au fost jignite au fost șterse de pe youtube sau alte platforme. Au rămas totuși scenele cu dansul sexy și sărutul concurentului uplodate pe diverse conturi. Mi se pare o cenzură demnă de China. Iar despre comunicatul de presă emis de PRO TV, de toată jena, are rol dr curpapir.

  2. E tare ciudat că ProTV te-a dezamăgit abia acum. Mi se pare de toată jena să-ţi faci show-urile scormonind adânc în suferinţele oamenilor, obligându-i să-şi spună public dramele personale de dragul audienţelor, pentru un public însetat prosteşte de lacrimile altora. Ce legătură are cancerul mamei de acum 5 ani cu faptul că te-ai decis să participi la MasterChef sau la Vocea României?

  3. Decizia dumneavoastra de a nu mai urmari emisiunea le poate parea multora exagerata.

    De fapt, aveti dreptate! Numai asa am putea penaliza un post TV; daca multi oameni ar renunta la o emisiune, i-ar obliga sa-si schimbe stilul.

    Am remarcat si eu unele grosolanii la fostul juriu de la MasterChef, cand se uita sotia mea. Rivalizau cu cele ale lui Gordon Ramsay, dar si cu cele ale unora de la Arena Leilor.

    Mie imi place sa vad aspecte din viata oamenilor din alte tari. (TVR 2 are diverse documentare la ora 19.00, reluate la ora 9.00.)
    Si imi place Biziday de la TVR 1.

    Imi plac si emisiuni de divertisment, dar imi displace cand se iese din cadrul civilizat. (Nu mi-a placut nici Mihai Petre.)

  4. Eu nu vad o greseala in faptul ca Raduleasca le-a facut o recomandare fetelor respective deoarece daca cele doua nu vor avea un pic grija de silueta lor,datorita conformatiei lor corporale specifice peste cativa ani se vor deforma destul de mult ele fiind in crestere.Iar celui caruia nu-i place emisiunea respectiva se poate folosi de chestia aia magica generic denumita telecomanda, pentru a schimba canalul.Cam mult zgomot pentru nimic tinand cont ca este o emisiune de divertisment care tocmai pe momente „picante” se bazeaza iar cifrele de audienta o spun clar, fiindca mai mult de patru milioane de romani s-au uitat la emisiunea incriminata.Iar scandalurile de genul asta inseamna si mai multa publicitate absolut gratuita care face foarte bine postului de televiziune respectiv.
    Si atat !

  5. Mihaela Radulescu nu este nici actriță, nici cântăreață, nici dansatoare… De ce jurizează un concurs de talente??? În afară de aroganță și vulgaritate…prin ce se remarcă?

Lasă un comentariu