ioan_rus_cota

Când și cum să pleci în străinătate pentru ca nevastă-ta să nu devină o curvă și copiii tăi să nu devină golani

Maaamă, câta titlul! La jurnalism am învățat să punem titlu scurt, dar mi-e imposibil să transmit ideea din titlu într-un mod mai scurt. În urma părerii exprimate azi de Ioan Rus ( nu pot să îl numesc domn, așa cum a făcut Mihai), m-am gândit că, pe baza celor întâmplate în familia mea, aș putea să le ofer românilor, care vor să plece în străinătate, un pont despre când și cum să plece în străinătate pentru ca nevasta lor să nu devină o curvă și copiii lor să nu devină golani. 

Iată declarația lipsită de logică și bun simț a lui Rus: 

România are 3 milioane de oameni să zicem, din forţa activă, în acest moment în Occident. Dintre care vreun milion sunt fierari betonişti, fierari şi aşa mai departe. Lucrează în construcţii, autostrăzi prin Europa. Au poate 1500 de Euro salariu. O spun foarte direct. De banii ăştia copiii se fac golani acasă şi nevastă-sa curvă. De 700 de Euro vin acasă jumătate”, a declarat Ioan Rus la emisiunea Jurnalul de Seară moderat de Cosmin Prelipceanu la Digi 24. (sursa

Între timp, individul și-a cerut scuze printr-un comunicat (găsiți tot pe Adevărul detalii despre asta). Apreciez că și-a acceptat și recunoscut greșeala. Mare lucru să faci asta în ziua de azi. Crudul adevăr, însă, e că doi bani nu mai fac acum scuzele lui.

Dacă pleci în strănătate cu tactică, profeția lui Ioan Rus nu se va împlini

Taică-miu e zidar de meserie și a fost plecat din țară vreo 3 ani, dacă adunăm toate perioadele plecărilor lui. A fost plecat prima dată un an în Israel, apoi de mai multe ori, câte 3-4 luni, în Italia. Mama nu e curvă, iar eu și sora mea nu suntem niște golance. Și asta se întâmplă doar pentru că a fost tata un deștept și a știu când și cum să plece din țară, că altfel, sigur se împlinea profeția lui Ioan Rus, acest „Arsenie Boca 2” al României.

Ăia trei ani în care a fost plecat tata, eu cu soră-mea eram la grădiniță (prea mici ca să știm ce e și cum se învață „golăneala”), iar maică-mea era părinte singur care ducea grija a două copile ce întrebau prea des „unde e și când vine tata”, unei case aflată în construcție și a multor altor sarcini pe care le mai au oamenii singuri. Cu atâtea griji pe cap, numai de preacurvie nu îi mai ardea maică-mii. Bine, ei nu i-ar fi ars oricum pentru că tata a fost și a rămas singurul bărbat din viața ei. Dar Ioan Rus nu ar fi dat doi bani pe acest aspect.

Nea Ioane, pe tine nu te-a învățat nimeni că nu orice rahat care îți trece prin cap trebuie să fie și scos pe gură, mai ales în cazul unui om care se află într-o poziție ca a ta. Oare când vor învăța unii să își filtreze gândurile?

(sursa foto)

11 gânduri despre “Când și cum să pleci în străinătate pentru ca nevastă-ta să nu devină o curvă și copiii tăi să nu devină golani

      • sa inteleg ca ii dai dreptate in parte lui rus.doar daca pleci cand sunt copii mici nu se intampla profetia domnului rus….nu stiu daca e asa dar eu pot spune ca il stimez pe rus din 2 motive.1,rus a spus cu voce tare ce a gandit.2,a avut caracter si a depus demisia vazand ca se mediatizeaza aceasta problema.dar intreb un lucru:oare exista vreo persoana care sa nu cunoasca o familie in care sa nu se fi intamplat ce a spus rus?ganditi-va bine.

  1. Trebuie sa ai mult timp si nimic de facut sau sa fii foarte tanar ca sa urmaresti toate declaratiile politicienilor. Nu am cuvinte sa comentez chestia asta. Este din categoria „fara cuvinte”.

  2. Domnule Rus,

    Parerea mea este ca ori ai fost beat cand te-ai prezentat in fata televiziunii ori vroiai sa iti dai demisia si nu stiai cum. Asadar ai gasit un motiv. Sa „jignesti” poate peste junatate de romani. Am inteles ca nu ai spus-o in sesul negativ, nu cu intentia de a jigni pe cineva. Eu te cred pentru ca tu nu ai jignit chiar pe nimeni. Nu poate fi cineva jignit de o minciuna sau de o fapta care nu o comis-o. Eu ce am inteles din declaratia ta este ca daca femeile devin curve pentru 1500 de euro atunci nevasta ta pentru ca tu „castigi”poate de 10 ori mai mult este o zdreanta( nu ma intelege gresit nu te jignesc o spun intr-un mod pozitiv) ca sa atrag atenti asupra barbarilor ca tine care isi intretin nevestele si copiii pe banii furati de la „golani si curve”. Am plecat de 3 ani din romania si este cel mai bun lucru care mi s-a intamplat vreodata. Credema ca daca as puteam mi-as aduce toata familia in strainatate. Vreau doar sa iti spun ca tu si ceilalti politicieni ca tine sunt vinovat de copiii care ajung golani si femeile curve pentru ca furati fara limite de la ei si din cauza oamenilor „jegosi” ca tine ( o spun cu intentii foarte bune nu ma intelege gresit) parintii stau in strainatate sa isi creasca un copil sau doi in timp ce la televizor vad inca o data ca elena udrea
    Si-a cumparat o poseta cu 20000 de euro si acum ne saluta de la Monte Carlo. Vreau doar sa iti mai spun ca parerea ta despre 5 milioane de copii nu intereseaza pe nimeni. Prin afirmatia facuta de tine ai dat dovada doar de cretinism. Si inca o data am inteles ca la conducere sunt niste oameni fara caracter. Dar parerea mea este ca pe tine ar trebui sa te intereseze parerile adevarate a peste 15 milioane de oameni si sa faci mai bine sa te incui in casa sa nu mai auda nimeni de tine. Eu cel putin si cred ca si majoritatea din voi nu dai nici scuipatul pe un om ca ioan rus ca daca stam sa ne gandim si scuipatu ala contine apa care ii mai scumpa ca el.

  3. Rus merita ,,premiul anului pentru sinceritate” si a facut o prostie ca a demisionat . Gura pacatosului adevar graieste…Din nefericire are dreptate, are multa dreptate…Nu a umilit pe nimeni spunand adevarul…Cei care se simt umiliti de aceste vorbe sunt niste ipocriti care se mint, se amagesc singuri…Exemple sunt peste tot. Le vedem cu totii, le stim toti, dar ne vedem mai departe de treaba noastra pentru ca nu ne afecteaza pe noi si pentru ca nu vrem sa suparam pe nimeni …Vinovati suntem toti: si noi si ei…Avem o vina ,, ancestrala” venita din esenta selectiei naturale, pe care o purtam in gene, si a existentei fiecaruia: ,,cum iti asterni asa dormi”…Si mai avem o vina instinctuala pe care nu o putem depasi chiar daca ne place sa spunem ca noi suntem cerebrali si asceti si cerem celuilat sa fie asa desi noi nu suntem abstinenti…Daca eu ma pot descurca aici nu ma intereseaza ca altul a plecat sa se descurce in alta parte si isi asuma prin asta tot ce v-a urma sa se intample…Atat.
    Toti ,,alesii” care au promis mari asteptari au dovedit pana la urma ca sunt un mare fasss!… Unii pot fi aroganti ca sunt ,,simpaticii nostri” si pot sa-si vada in continuare de treaba pentru ca le trecem cu vederea ,,micile” greseli datorate emotiilor, iar pe ceilalti ii punem la zid atunci cand spun adevarul gol-golut…A jignit o parte din Imigranti (sa presupunem ca sunt si Imigranti onesti, harnici, cinstiti, corecti si abstinenti- adica se abtin si nu se duc la curve atunci cand sunt plecati din tara, fapt de care eu ma indoiesc 100 la100), dar cei mai multi sunt asa cum a spus domnul Rus si cum in democratia pe care o invocam, numai atunci cand ne convine, majoritatea isi spune cuvantul atunci pot pune ca cei corecti, harnici si cinstiti trebuie sa inteleaga sensul adevarat a ceea ce a spus domnul Rus: adica faptul ca sacrificiul este prea mare pentru rezultatul obtinut si faptul ca daca marea majoritate sunt asa cum a spus domnul Rus , conform principiilor democratiei minoritatea se supune majoritatii… Intrebarea este ai cui au fost banii care s-au folosit in campania electorala? Ai imigrantilor cinstiti sau din buzunarele noastre a celor care muncim in tara!? Au dreptul imigrantii cinstiti sa se simta jigniti sau eu am dreptul sa ma simt jignit ca si din banii mei s-a facut campanie electorala ? Am dreptul sa ma simt jignit ca din cauza asazisilor imigranti cinstiti cand am de-a face cu orice strain se uita la mine ca la un jeg? Asazisa munca cinstita facuta de imigrantii nostri fara demnitate se aseamna cu sclavia si nicidecum cu munca onorabila… Cand vin imigrantii cinstiti in tara isi rezolva toate problemele de sanatate si reale si inchipuite pe banii nostri, (isi fac si retete compensate pe asigurarea partenerului, partenerei si ridica medicamente ca sa le ajunga pana se intorc) pentru ca ei nu contribuie cu nimic la sistemul de asigurari din tara si noi trebuie sa le platim asigurarile. Mama are o pensie de ,,nimic” dupa 35 de ani de munca si din cauza celor 3 milioane de imigranti care s-au carat si nu sustin pensiile celor care i-au crescut.Sunt persoane care lucreaza ,,fictiv” la firma unor rude pana cand face perioada pentru a incasa somaj. Sunt ,, disponibilizati” prin restructurare si incaseaza somajul , dar ei pleaca la munca in alta tara. Nevasta-sa se duce, odata pe luna cu o punga de cafea, la ANOFM si semneaza in locul barbatului care este plecat din tara astfel reuseste sa incaseze somajul.Vine cand se termina somajul se angajeaza din nou fictiv si este ,,disponibilizat” iar ca sa incaseze somajul si sa plece afara cat timp incaseaza din nou somajul. Imigranti corecti si cinstiti, nu? Mai sunt imigranti la fel de cinstiti care incaseaza ajutoare sociale…Mai sunt unii care desi sunt plecati cu totii din tara incaseaza subventii pe terenuri nelucrate de la APIA tot prin metoda cinstita cu punga de cafea… Mai sunt unii care solicita concediu fara plata un an se zile, vine in tara, lucreaza luna ianuarie si pleaca iar un an de zile, in concediu fara plata…Si tot asa…Isi rezerva
    a stfel postul pana cand se intorc daca nu le mai ies ploile…Altii vin cu masini si le inscrie in Bulgaria Nu…nu toti sunt la fel. Ceilalti sunt asa cum a zis domnul Rus…Ha, ha, ha! Nu toti folosesc aceeasi metoda de fraudare dar toti sunt…Ce sunt? Eu as spune ca niste hoti sau niste indivizi care pleaca fara sa plateasca datoriile. Astia cum s-or numi?… Ei au doar pretentii, nu inteleg ca intr-o societate normala trebuie sa contribuie fiecare mai intai si abia dupa aceea sa emita pretentii…. Au fost scolarizati, au primit alocatii si burse si din banii pensionarilor de acum….Nu contribuie cu nimic, dar se simt jigniti si ce este mai grav, considera ca ei au dreptul SA MA FURE si sa hotarasca cum traiesc eu aici pentru ca se considera emancipati in comparatie cu mine care sant un ”comunist incuiat” pentru ca nu am plecat ,,la munca in strainatate”, nu mi-am facut tatuaje si nu mi-am pus belciuge in nas si in scula….Cand vin imigrantii corecti si cinstiti in tara se scumpeste branza. ,,Mare branza(!!!). Puse in balanta atarna greu, da” greu de tot in defavoarea imigrantilor care emit atatea pretentii cu nesimtire si cu tupeu… Astia cica vor schimba ceva in Romania, se erijeaza in salvatori in lideri de opinii, considera ca au capatat alta mentalitate, se considera cetateni superiori occidentali. Trag pana le ies ochii din cap, pana li-se subrezesc madularele si cheltuiesc banii facand palate, tatuaje, investesc in smartphoane cu butoane de facebook si cacaturi de masini de firma, masini care au dotari care sunt folosite in proportie 40-50% pentru ca restul sunt ori inutile, ori prea complicate pentru ,,parvenitii ocidentali” care pun Cd-uri cu manele. Este usor sa nu cunosti, sa nu intelegi si sa crezi ca ai dreptate…Este usor sa fii manipulat, sa nu analizesi, sa nu vezi in profunzime si sa crezi tot ce spun cei care au interesul sa crezi tot ce vor ei..
    Daca Rus ar fi insirat toate astea si ar fi adus si dovezi, ce crezi ca s-ar fi intamplat? S-ar fi urlat si mai tare CA SA-L ACOPERE CU TOTUL PE RUS… Ca sa se deturneze adevarul. Cine tipa mai tare crede ca are intotdeauna dreptate!
    Daca tipa unul incep sa tipe toti la fel…Nu am simpatii politice si nu incerc sa justific pe nimeni… Adevarul se schimba atunci cand este cunoscut doar partial sau altfel spus cu cat cunosti si intelegi mai mult cu atat adevarul se schimba…Toti, dar TOTI credem ca detinem adevarul absolut si ne pricem la tot desi nu cunoastem mai nimic. Ne spunem parerea despre situatii, fapte, intamplari pe care nu le cunoastem si avem convingerea falsa ca tot ce spunem noi este adevarat si corect. Este un alt punct de vedere, gandeste-te la el si spune-mi ce nu este adevarat sau ce crezi ca am spus gresit si atunci o sa ma gandesc sa iti supun mult mai multe argumente refereitoare mai ales la afirmatia des folosita ,, ca nu toti sunt la fel”. O sa-ti spun ca Da, toti sunt , toti suntem la fel si o sa-ti explic si de ce…

  4. Mare dreptate are domnul Rus!
    Vreau sa va spun pe scurt povestea mea, sunt impreuna cu o femeie de 14 ani, am cunoscut-o pe cand locuia doar cu tatal ei, in prezent decedat iar mama ei era plecata in strainatate unde este si in prezent, pe atunci ea traia in persecutii, scandaluri, alungari din casa si batai din partea tatalui ei, iar pentru a-si castiga existenta, in loc sa munceasca cinstit si legal, se prostitua, apeland la anunturi prin mica publicitate.
    La inceput am avut cu ea o simpla relatie pentru sex insa ea a reusit ca in scurt timp sa imi ia mintile, facandu-ma sa ma indragostesc , mie mi s-a facut mila de ea, eu neavand in acel moment o iubita, am luat-o la mine acasa, nestiind ca de fapt ea nu se va lasa de prostitutie si i-mi va nenoroci viata, am crezut si am vrut sa fac din ea o femeie de casa insa nici pana in ziua de azi nu am realizat mare lucru. Am inscris-o la liceu si datorita mie nu a ramas doar cu 8 clase, am incercat sa o fac gospodina insa nici acum nu-i place sa faca ordine, curat in casa, sta doar pe PC si la televizor si fumeaza toata ziua , mereu am avut scandal pe tema asta, are gandire infantila, la munca nu i-a placut niciodata, in 14 ani a muncit doar circa 1 an, adunate toate perioadele.
    Pe parcursul anilor, m-a inselat de cateva ori, odata am prins-o dupa ce a nascut primul nostru copil, am iertat-o pentru copil, la scurt timp a ramas insarcinata cu al doilea copil si dupa 2,5 ani m-a inselat din nou, am iertat-o din nou, tot datorita copiilor si a faptului ca nu vreau sa o iau de la capat si sa ma despart de copii mei, eu nu vreau sa traiasca copii mei fara un parinte asa cum am crescut eu fara mama si cu un tata alcoolic iar acum am fost plecat in strainatate la munca pentru 5 luni din noiembrie 2015 pana in aprilie 2016 si m-a inselat din nou. Chiar inainte sa plec i-am precizat ca daca ma mai inseala, eu nu am s-o mai iert insa ea nu s-a putut abtine. mentionez ca eu dintotdeauna am avut un simt special pentru a detecta infidelitatea femeii care NICIODATA nu m-a inselat, am avut mereu suspiciuni si metode de a descoperi adevarul, i-mi dau imediat seama cand cineva ma minte dupa expresia fetei si nu am licenta de psiholog .
    Inca din strainatate i-am atras atentia ca nu a fost cuminte, am acuzat-o la telefon ca m-a inselat insa nu a vrut sa recunoasca insa cand m-am intors in tara am prins-o cu minciuna si mi-a recunoscut ca a facut-o cu 8 barbati, sex de placere si interes material.
    Eu am stiut sa rabd abstinenta sexuala insa ea nu a putut, problema este ca e o curva cu gura mare, totdeauna urla si tipa, totdeauna tot pe mine ma invinuieste pentru infidelitatea ei iar eu nu mai pot suporta aceasta situatie. Eu nu pot sa o dau afara din casa mea intrucat ar trebui sa-mi dau afara si copiii intrucat eu nu pot avea grija de ei deoarece trebuie sa muncesc din greu.
    Cum as putea sa ma doara undeva de cele petrecute, sa sterg cu buretele, m-ar ajuta daca mi-as gasi o alta femeie care sa ma iubeasca si sa ma respecte?
    Oare ar fi bine sa o las sa locuiasca in continuare in apartamentul meu si sa-mi gasesc o alta femeie, oare as putea sa o uit si sa fiu fericit? De multi ani nu sunt fericit deloc din cauza certurilor si reprosurilor datorate infidelitatii ei, eu fiind cuminte toti acesti ani, din respect pentru ea si copiii mei.
    Astept comentariile si sfaturile voastre, va multumesc.

Lasă un comentariu