De ce organizează homosexualii parade (Bucharest PRIDE, Marșul Diversității)

Întreba un tip pe Facebook de ce homosexualii fac „mascarada asta pt a se da in spectacol”. Inițial am vrut să ignor întrebarea pentru că habar nu aveam ce să îi zic. M-am gândit apoi la întrebarea lui și singurul răspuns care mi-a venit în minte a fost: „Pentru că e nevoie de ea!”. Să întrebi de ce organizează homosexualii parade sau de ce se dau uneori în spectacol e ca și cum ai întreba lumea de ce a fost cu Charlie (#jesuischarlie), după atacul de la Charlie Hebdo, din Franța.

Cu cât societatea îi va condamna mai mult, cu atât vor „petrece” mai mult și vor simți mai mult nevoia să arate că sunt niște oameni perfect normali și mulțumiți de ei. Și chiar sunt! Am fost azi la deja tradiționalul Marș al Diversității (e prima dată când ajung eu să îl văd), din cadrul Bucharest PRIDE, festivalul anual dedicat drepturilor LGBT și am văzut acolo bucurie, culoare și oameni la fel ca mine și ca tine. Cel mai fericit om pe care l-am întâlnit eu vreodată și cel mai glumeț este tot homosexual. Până o să întâlnesc un homosexual nașpa, o să zic că homosexualii sunt mișto.


E nevoie de „mascaradă”
(ca să folosesc termenul amicului meu virtual) pentru că nu au fost toate normale dintotdeauna și pentru că „mascarada” asta este una dintre cheile către normalitate. Nu înțeleg de nicio culoare ura pentru ei. De ce să urăști un om pentru că are preferințe diferite de ale tale? E ca și cum mie îmi place roșu, ție îți place negru și începi să mă urăști pentru că mie nu îmi place negru. Dincolo de asta, de ce doamne iartă-mă te interesează pe tine ce fac alții? Nu ai lucruri mai importante pe care să îți focalizezi energia?


Băi! Dacă eu am DOAR 21 de ani și sunt în stare să înțeleg că a fi homosexual e un dat și nu o alegere, tu de ce nu vrei să pricepi?
Și chiar dacă ar fi o alegere, ai mai văzut tu doi oameni care să facă întocmai aceleași alegeri? Nu îți zic să îi iubești, să le scrii poezii sau să le dai like pe Facebook. Nu te poate obliga nimeni să faci asta. Dar încetează să îi urăști! Nu ți-au greșit cu nimic și nu ți-au făcut niciun rău. Copilul tău nu va deveni gay dacă vede gay pe stradă. Homosexualitatea nu este o boală! Normalul nu există cu adevărat decât ca o sumă de lucruri acceptate unanim de un grup mare de persoane sau de o întreagă societate. Atât! 

19 gânduri despre “De ce organizează homosexualii parade (Bucharest PRIDE, Marșul Diversității)

  1. beleaua e ca nu.i urasc,nu.i indragesc. Nu.mi pasa.

    Si mi.o flutura in fata.
    ca si cum ar canta unu muzica tare in ungureste. Ma deranjeaza doar zgomotul nu ca e ungur

    • Vlad, iti recomand sa citesti articolul asta: http://alexdoppelganger.com/de-ce-sunt-ok-cu-homosexualii/, in special partea in care se zice: „Te dezgustă că se sărută doi homosexuali în parc? Singurii oameni care nu își pot întoarce capul sunt cei care sunt complet paralizați sau Michael Keaton în costumul de Batman din Batman 1 și Batman 2. Așa că întoarce capul, că nici eu nu sunt obligat să te văd cum te giugiulești și te ții de mână cu iubita ta sau iubitul tău.”

  2. este nedrept să fie discriminați, ai perfectă dreptate… au aceleași drepturi ca oricare om mai puțin să se căsătoarească și să adopte copii… depășirea acestei bariere se poate rezolva simplu: dacă ei geneticamente sunt astfel, tot geneticamente să se și reproducă… încă nu a rezultat nicio naștere in urma unui contact anal sau bucal… iar și acești oameni sunt născuți DOAR în urma unei relații hetero… și că veni vorba de genetică… oare cum demonstrează cu probe un om de știință că un gay este astfel din naștere?… iar dacă vorbim de libertăți… ok… fac ce vreu cu bortele mele, nu-i așa?… ce ai zice dacă vin în fața ta și îmi vâr mâncarea în nas sau în urechi? …ar fi normalitate?… ar fi libertatea?… clar… nu pot fi de acord cu nicio discriminare dar să nu sărim peste FIRESCUL NATURAL când vorbim de familie și de copii… dacă evoluția civilizației se rezumă la căsătoriile si adopțiile indiferent de sex… hai să ne imaginăm viitorul astfel… dar de ce să nu ne căsătorim și cu alte vițuitoare, cu obiecte sau cu sinele?… oare ce înseamnă căsătorie, familie, copii?… repet: chestiunile sexuale sunt opțiuni intime și nu trebuiesc judecate însă familia și copiii înseamnă mult mai mult decât sex… arată-mi alte viețuitoare care își organizează turma sau haita, roiul, brancul… pe principii gay… una e să nu poți studia, munci sau trăi în lume pentru că ești gay, alta e să pretinzi căsătorie și adopții… – Experimentează ceva. întreabă-ți părinții și toate rudele si colegii si prietenii ce părere ar avea despre tine ca lesbică și că ai vrea să te căsătorești și adopți copii împreună cu partenera ta…
    Cred că a fi deschis unei societăți diverse este admirabil… dar grijă mare la valorile reale… gay au fost de când lumea… așa că nu ne încurcă la nimic… mai puțin chestiunile astea două, familia si copiii… legea să sperăm că le va asigura acel cadru al concubinajului prin care să trăiască în pace…

    • Ai punctate foarte bine, chiar ai cuprins tot ce eu n-am reusit in comentariul meu.
      Cel mai mult mi-a placut acest paragraf: ce ai zice dacă vin în fața ta și îmi vâr mâncarea în nas sau în urechi? …ar fi normalitate?… ar fi libertatea?… clar… nu pot fi de acord cu nicio discriminare dar să nu sărim peste FIRESCUL NATURAL când vorbim de familie și de copii… dacă evoluția civilizației se rezumă la căsătoriile si adopțiile indiferent de sex… hai să ne imaginăm viitorul astfel… dar de ce să nu ne căsătorim și cu alte vițuitoare, cu obiecte sau cu sinele?… oare ce înseamnă căsătorie, familie, copii?… repet: chestiunile sexuale sunt opțiuni intime și nu trebuiesc judecate însă familia și copiii înseamnă mult mai mult decât sex… arată-mi alte viețuitoare care își organizează turma sau haita, roiul, brancul… pe principii gay… una e să nu poți studia, munci sau trăi în lume pentru că ești gay, alta e să pretinzi căsătorie și adopții…

  3. Tocmai, ca nu ma ” intereseaza ce fac altii”,sa faca, dar sa nu se dea in spectacol. Eu ii ignor, fara a fi de acord cu ei. Treaba lor, in privinta problemelor de sanatate (hiv, hemoroizi, etc.)

  4. Trebuie sa spun ca sunt de acord cu Vlad, al carui comentariu este foarte amuzant si pe buna dreptate. Sa fim sinceri cu noi, ni se pare cool sa acceptam chestiile iesite din tipare. Una este sa accept ca Elton John este un muzician exceptional, chiar daca este homosexual si alta este sa accept ca o grupare de „neica nimeni” organizeaza un mars pentru a ne arata ca exista homosexuali. Fine, sa existe, nu conteaza si nu are importanta ca exista, atata timp cat nu fac ceva special si se fac cunoscuti pentru asta. Atunci da, nu o sa ma gandesc ca sunt homosexuali, pentru ca abia atunci nu mai conteaza, cand chiar fac ceva special. Daca fac strict doar ceea ce defineste homosexualitatea, nu e nimic special care sa ma faca sa ii accept. Oamenii nehomosexuali nu ies pe strada sa spuna ca ei sunt normali si sa fie acceptati de cei care nu sunt normali. Cred ca poti sa fii homosexual, decent, sa iti pastrezi aspectul de barbat, daca esti barbat, nu sa incerci sa arati ca o femeie, tu fiind barbat si sa vrei ca toata lumea sa te priveasca cu admiratie. Foarte bine, sa existe, nimeni nu i-a omorat cu pietre, dar sa nu vina si sa ma condamne ca nu accept casatoria intre homosexuali, care mi se pare o aberatie. De ce doresti casatoria legala? Nu poti sa traiesti linistit in dragoste si pace cu iubitul? Poti sa ii explici unui copil ca iubirea nu are logica, dar nu poti sa ii explici unui copil de ce mama este tot barbat. Sa ramana in zona lor de confort, dar atat. Marsurile ar trebui sa fie pentru ceva cu adevarat important. Sincer, cui ii place de Conchita Wurst, in rochie cu barba? Da, canta frumos, dar daca a ales rochia, de ce nu a ales si obrazul fin? Daca nu este o alegere, atunci de ce alegi o infatisare diferita de ceea pe care ti-a dat-o natura? Ce conteaza cum arati, daca nu este o alegere? Nu alegi sa fii atras de barbat, barbat fiind, atunci de ce vrei sa alegi look-ul? Asuma-ti cu demninate, esti barbat atras de barbat. Nu am vazut lezbience care vor sa aiba corp de barbat, isi asuma si isi pastreaza corpul de femeie. Pana la urma ce trebuie sa acceptam de fapt, ca niste personae de acelasi sex fac in intimitate ceea ce fac si cei de sexe diferite? Ce este atat de special, astfel incat sa iasa pe strada pentru asta?

    • Sincera sa fiu nici mie nu imi plac persoanele care epateaza (si aici o bag pe Conchita Wurst, dar includ atat homosexualii, travestitii cat si heterosexualii). Ma deranjeaza vizual, dar atat. Imi plac persoanele discrete si care nu fac un circ din fiecare aparitie a lor. In acelasi timp, doar pentru ca ma deranjeaza vizual, nu inseamna ca ii urasc. Fiecare este liber sa iasa in lume fix asa cum doreste, atata timp cat nu imi fac rau fizic, verbal, etc.

  5. Nu-nteleg de ce sa te vexeze, Vlad? Muzica ungureasca nu o asculta nimeni ca sa te deranjeze pe tine, ci pentru simplul motiv ca place celor care o aleg. Cat despre homosexuali, minoritate fiind, cum sunt si minoritatile etnice spre exemplu, au nevoie de expunere pentru a-si sustine cauza. Care e amestecul tau in asta?

  6. Ghetran, sunt sigura ca nu ai inteles mesajul lui Vlad, altfel nu ai fi postat comentariul. In ceea ce priveste „au nevoie de expunere pentru a-si sustine cauza”, cam care ar fi cauza homosexualilor?

  7. Si totusi nu va fi niciodata mai mult decit o mascarada, deoarece nici pe mai departe nu vor fi acceptati de datre societate. Respingerea lor este cu mult mai adinc inradacinata in mentalul public, decit sa fie rasturnata de aceste manifestari ridicole. Singurul obiectiv ala acestor demonstratii este legiferarea unor avantaje pentru LGBT, avantaje pe care bineinteles oamenii normali nu le vor avea niciodata. Asta se numeste corectitudine politica si este un sistem urit, in care democratia este rastalmacita si batjocorita.

    • Conchita Wurst mi se pare ca vrea sa epateze si nu sunt foarte de acord cu asemenea persoane (indiferent daca sunt hetero, gay sau travestiti). Dar pentru ca nu imi face mie niciun rau (doar ma deranjeaza vizual), nu am nicio parerea mai speciala legata de ea.

Lasă un comentariu